Saturday, April 03, 2010

am i right?

i don't know if I'm doing the right thing now,
but at the very least i hoped its the best i could have done.

.

working saturday isn't that bad with KFC breakfast,
my all time favourite: hot porridge with ice milo.
**many thanks to evelyn :)

now, i cant stop reminding myself that there's class til 10pm later,
what a good way to spend a saturday and yes, class on sunday as well :(

i have so much more to study. D:
**keep your prayer on going for me..

that's all for now.

am planning a detailed post "ABOUT ME" to archive it :)
thinking that it is a good idea, so do look out for it alright.

P.S. might be going to BKK in July with Mary&Angie. lets hope it work ! :)

P.P.S. have answer all the formspring questions :) go see your reply if you asked my anything there :)
click here: Replies @ formspring/jingting

ending with this song lyrics :D

你小心翼翼牽 我手
其實是擔憂 藏 不住我
自尊也投降 活在她之下
我 好傻

你字字句句說你不 愛她
那又是什麼 讓你害怕
我疑惑但是原諒
因為你留下
我 好傻

不是我不說就不在意空等候
原來 你沒想像中那麼愛我
我不懂該拿什麼 安慰我的難受
你的存在 讓我更寂寞

你寸步不離像天使 的她
揮霍我的愛 從不放心上
我有一絲無奈 也有一些明白該
該 放開

不是我不說就不在意空等候
原來 你沒想像中那麼愛我
我 不能再從你的懷抱感覺到什麼
別愛我 別再說 假裝愛 那是撒鹽在傷口

啊~~ 誰說我不在意空等候
原來 你從來都沒深刻愛我
我才懂不是我不心痛
其實是心沒了感受

嗚~~~
你沒想像中愛我

xoxo.

No comments: